Anket Doldur Para Kazan 20€ (70 lira) Kazan Ayda 200-300 Liraya Kadar Zahmetsiz Kazanç Fırsatı

Merhaba arkadaşlar herkese bol kazançlar dilerim öncelikle,

Felsefikdeli blogumda artık sizlere internetten para kazanma fırsatlarını paylaşacağım. Kendim deneyip para çekmediğim hiçbir sistemi bloğumda paylaşmam çünkü zamanında çok vakit kaybettim bu konuda sizlerinde vaktinizden olmanızı istemiyorum. Yaklaşık 4 yıldır internet üzerinden para kazanıyorum, Çok iyi para kazandım bu zamana kadar güzel kazançlarım oldu. Benim işim genel anlamda e-ticaret. Bu makalemde size eticaretten para kazanmaktan falan bahsetmeyeceğim tabiki :)

Kesinlikle makalemin tamamını okumanızı tavsiye ediyorum. Aklınıza takılan sorularınızı yorumlara yazınız mutlaka yanıt vereceğim.

Kısa kısa aklınıza takılan sorulara cevap vereyim; 


İnternetten para kazanılır mı? Evet ama yanlış yerde oyalanmadığın ve sabırlı olduğun sürece

Anket doldurup para kazanmak işin kitap mı satın alacağız? Hayır kesinlikle kitap işi yalan



İki kritik soruda yanıtını bulduğuna göre başlayalım; Sizi anlatacağım ilk site anket doldurarak internetten para kazandırıyor. Size saçma sapan anket doldur para kazan kitapları falan satın alın demeyeceğim ben zamanında bilgisizlikten aldım hiçbir b*ka yaramıyor. :)

Sürekli reklamlarda gördüğünüz anket doldur 3000 lira para kazan türü bir şey değil yani. Bu işi ciddi manada yapan bir firma ve ödemelerini de banka havalesi ile düzenli olarak yapıyor.  Zaten anket doldurup 3 bin lira kazandığını söyleyen yalan söylüyordur kesinlikle inanmayın. Maksimum 300 lira olur o da ek gelir olarak yeterlidir yani sonuçta bir çok insanımız günde 50 lira için 8+ saat çalışıyor. 200-300 lira sadece anket işinden gelse aylık, hemde çok vakit harcamadan kazanacağınız için özellikle öğrencinin hayatını kurtaracak cinsten oluyor.

İnternetten anket doldurarak gerçekten para kazanılıyor ama bu facede falan gördüğünüz reklamlardaki gibi 2-3 bin lira asla değil dediğim gibi. Bunu tekrarladım çünkü bu kitapları halen alanlar var almayın.

Neyse geçelim tatavayı.

Buradan anket firmasına üye oluyoruz: TIKLAYINIZ...


Her katıldığınız anket için puan kazanıyorsunuz sonrasında bu puanları nakite çevirip para kazanıyorsunuz. Başarılı bir anketin ödülü anketin uzunluğuna ve karmaşıklığına bağlıdır. Bu nedenle, başarılı anketin ödülü 500 ile 10.000 puan arasında değişir. 10.000 puanlık bir anketin ödülü 10 Euro’dur. Ödeme alabilmek için en az 20.000 puan kazanmış olmanız gerekir. 20.000 Puan = 20 Euro = 70 TL civarı.



Aşağıdaki ülkelere yerel dillerde anketler göndermektedir.

Türkiye, Almanya, İngiltere, Fransa, İspanya, Portekiz, İtalya, Polonya, Litvanya

Kayıt olduğunuzda, e-posta adresinizi doğrulayıp profilinizi doldurduysanız anketlere davet edilmek için bir engel kalmamış demektir. Yeni bir anket mevcut olduğunda size e-posta gönderilecek. Giriş yaptıysanız anketler listesini “Anketler” bölümünde görebilirsiniz.

Doldurduğunuz anketlerdeki veriler diğer katılımcılar ile birlikte anonim hale getirilerek analiz edilmektedir. Anketler bireysel kullanıcıları tanımlama imkanına sahip değil, Bu nedenle markalar sadece yanıtları görebilir. Hiçbir anket de sizin isminiz yada mail adresiniz kaydedilmez. Kısacası anketi talep eden kuruluş sizin özel bilgilerinizi göremez.

Üyelik açarken kesinlikle mantıklı olun doğru bilgiler girin ki anketler 5 liralık yerine 10-30 lira aralığında gelsin. Ha bu arada ilk anket herkese 5 liralık geliyor anketlerin tamamını acele etmeden kısaca ankette belirtilen süreden daha hızlı yapmadan, kesinlikle düzgün ve mantıklı şekilde doldurun. Özellikle ilk anketi kesinlikle kaçırmayın. Profil ve mail onayından sonra 600 puanınız oluyor. Sonrasında profil inceleniyor ona göre 1-3 gün arasında anket yükleniyor. Gecikirse sabırla beklemenizi tavsiye ediyorum.

Anket mail ile geliyor ama yinede siz her gün sisteme girin ve "anketler" kısmında size uygun anket var mı diye kontrol edin. Çünkü sistemsel sorundan dolayı bazı kişilere mail gelmiyormuş.

20 bin puan yani 70 lira olunca banka havalesi ile ibanınızı girip çekebiliyorsunuz. Paypal ödemede var biliyorsunuz paypal Türkiyeye kapalı.

Ben 2 anketi kaçırdım maalesef, açıkcası sistemin ödeme yapacağına inanmamıştım ama birçok arkadaşım ve ben 70 lira üzeri çekim yaptık.  Şuan bekleyen 1500 puanım var.

Bu kadar işte üye olun anketlere düzenli katılın 70 lira olunca çekin.

Bol kazançlar... :)

1 yorum:

  1. ben paylaşımı yapan arkadaşın referansı ile üye oldum..benim referansım ile üye olmak isteyen varsa buradan olabilir.teşekkürler
    https://www.myiyo.com/?ref=252006098

    YanıtlaSil

Susma sustukça sıra sana gelecek :)