Pes exTReme 13 indir Çıktı!


PES 2013 hazırlanan exTReme 13 çalışmasının ilk versiyonu tamamlandı. Türkçe spiker, tezahüratlar, daha canlı maç atmosferi, STSL ve PTT 1.lig gibi özellikleri ile ön plana çıkan extreme 13 tüm detayları ve içeriği ile artık hazır!

Bu Pes exTReme 13 ün ilk versiyonudur ve V.1 olarak geçecektir. exTReme serilerini daha önce de indirmiş ve kullanmış olanlar bilirler ki, exTReme serileri, güncellemeler sonrasında iyice şekillenmektedir. O yüzden, sizlerden gelen yorumlar doğrultusunda güncelleme çalışmaları yapılıp siz değerli takipçilerimizin hizmetine sunulacaktır.

Pes exTReme 13 indir Tanıtım Videosu İzleyin...


Pes exTReme 13 indir:

Turbobit TEk Link

En uygun fiyat garantisi ile turbobit premium almak için Tıklayın==>>
 
Turbobit hızlı, beklemeden dosya indirmek için: SMS - Mobil ödeme ile nasıl premium alırım?

7 günlük turbobit için TB7 yazın ve 7979 a gönderin ücreti 11 TL'dir.
30 günlük turbobit için TB30 yazın ve 7979 a gönderin ücreti 18 TL'dir.

Linke tıklayın,
Yüksek hızda İndirmeyi seçin, alttaki boş kutucuğa gelen pin kodunu girin ve dosyayı indirin.

24 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Tam 3 saat sürdü

    YanıtlaSil
  3. bune yaw nasıl indircez inmiyor bu

    YanıtlaSil
  4. Ya abi bu turbobit ücretsiz indirmeye izin vermiyor, bende anlattığın gibi premium aldım 1 aylık şimdi kafam rahat extremeyi indirmem 9 dakikamı aldı şimdide dizi indiriyorum. Ama böyle olmuyor 6 aylık alacağım kreki kartımla. Bu arada emeğine sağlık dostum. :)

    YanıtlaSil
  5. 31X31=961 LOOOOOOOOOOOOOO

    YanıtlaSil
  6. emeğine sağlık kardeş indirdim kurdum çalıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi Ya nasıl indirdin indir butonu yok :(

      Sil
  7. indirmesi uzun sürüyor ama extreme için değer.

    YanıtlaSil
  8. Abicim İndirme Süresi 25 Saat Diyor Lütfen Yardımcı Olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAPÇAK BİŞE YOK AMA SENDE YA 24 SAAT YADA PARAYLA PREMİUM AL 2 DK YE İNDİR

      Sil
  9. indirdim img dosyasına attım ama acınca calısmayı durdurdu hatası verıyor

    YanıtlaSil
  10. nasıl kuruluyo

    YanıtlaSil
  11. Şuan İndiriyom İnş Olur...

    YanıtlaSil
  12. İndirip kurdum kardeşim teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerden indirion kardeşim

      Sil
  13. kardeş 60 kb ile iniyor çok yavaş

    YanıtlaSil
  14. Çok yavaş indirmeyi bekleyemedim premium aldım 2 dakikada idi film falanda indirecem teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  15. Emeğine sağlık kardeşim indirelim bunuda...

    YanıtlaSil
  16. linki yenileyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  17. la link kırık admin yenie su linki

    YanıtlaSil

Susma sustukça sıra sana gelecek :)